Workeasy’de toplantılar daha verimli, daha konforlu.

İlk intiba önemlidir! Workeasy’de toplantı odaları, müvekkilleriniz ve misafirlerinizle toplantılarınızdan en yüksek verimi alabilmeniz için yüksek standartlarda tasarlandı.

Toplantı Odaları Nasıl Rezerve Ediliyor?
Çağrı merkezimizi arayıp rezervasyonlarınızı saatlik veya günlük olarak telefonda yapabilirsiniz. Rezervasyonunuz gerçekleştikten sonra tarafınıza e-posta gönderilmektedir. Toplantı odası kullanımından önce firma evrakları (vergi levhası ve imza sirküleri) ve kimlik fotokopisi tarafımıza iletilmelidir.
Toplantı Odalarını Hangi gün ve saatler arasında rezerve edebiliyoruz ?
Hafta içi her gün saat 09:00-18:00 arasında, hafta sonları ise 09:00-15:00 arasında toplantı odalarını kullanabilirsiniz. Bu saatler dışında toplantı odalarımız kapalıdır.
İkram Servisine Neler Dahildir ?
Toplantı odalarına ücretsiz ve limitsiz çay-kahve servisi bulunmaktadır.
Toplantı Odası Rezervasyonlarındaki İptal Politakası Nedir ?
Toplantı odası rezervasyonlarınızı 24 saat önceden bildirme şartı ile iptal edebilirsiniz, eğer ön ödeme yaptıysanız ücret tarafınıza iade edilecektir.
Teklif formunu göndererek; Aydınlatma Beyanı'nı ve
Açık Rıza Onayı'nı kabul etmiş sayılırsınız.