Hazır Ofis

Bilgisayarınızı getirin, tam donanımlı modern hazır ofislerimizde çalışmaya hemen başlayın. Ofisinizin idari işlerini yönetmekle kaybettiğiniz zamanı artık işinizi nasıl büyüteceğinizi düşünmeye harcayabilirsiniz. Zamanınızı da paranızı da boşa harcamayın. Profesyonel hazır ofis hizmetleri ile güvenli ve mutlu çalışmanın keyfini yaşayın. Ofisiniz hazır siz sadece işinize konsantre olun.

Hazır Ofis Sözleşmelerinin Süresi Nedir ?
Hazır Ofis sözleşmelerini en az 1 aylık yapıyoruz.
Depozito veya Kurulum Ücreti Ödüyor muyum ?
Depozito ücreti 1 aylık hizmet bedeli kadardır. Kurulum ücreti ve ilave masraflar yoktur.
Kira Stopajı Ödeyecek miyim ?
Firmanıza hazır ofis sözleşmesi kapsamında fatura kesileceği için kira stopajından muaf olacaksınız. Bu faturayı gider olarak da gösterebilirsiniz.
Yasal adresimiz ve vergi dairemiz neresi olacaktır ?
Sözleşme yaptığınız tesisin adresi artık sizin yasal adresiniz ve ilgili adresteki vergi dairesi sizin firmanızın yeni vergi dairesi olacaktır. Adres değişikliklerinde firmanızın yasal adresi ve vergi dairesi değişir fakat vergi numaranız değişmemektedir. Telefon Cevaplama Hizmeti Nasıl Çalışıyor. Hazır ofislerde her çalışanın kendine özel iç dahilisi bulunmaktadır. Gelen çağrılarınız firmanızın ismi ile karşılandıktan sonra aranılan kişinin dahilisine aktarılır. Size ulaşamadığımız durumlarda arayan kişinin bilgi ve mesajları e-posta ile anında iletilir.
Gelen Kargoları Bize Nasıl Ulaştırıyorsunuz ?
Şirketiniz adınıza gelen tüm posta, tebligat ve kargolar teslim alınır ve gün içinde ofisinize bırakılır.
Teklif formunu göndererek; Aydınlatma Beyanı'nı ve
Açık Rıza Onayı'nı kabul etmiş sayılırsınız.
Read More

Sanal Ofis

Sanal ofis, fiziksel bir ofis ihtiyacı duymasa da yasal bir adrese ihtiyaç duyanlar için üyelik modelimiz.
Yeni bir iş kurabilmek için vergi dairesine bir yasal adres beyan edilmesi gerekiyor. Bu üyelik modeli ile yasal adresin Work Easy oluyor. İster şahıs şirketi, ister limited şirketi. Kartvizitindeki adres artık Work Easy

Sanal ofisler için minimum üyelik süresi nedir?
Sanal ofisler için minimum üyelik süresi 1 aydır.
Gerekli evraklar nedir?
Yeni bir şirket kurarken kimliğin yeterli. Eğer mecvut şirketini taşımak istiyorsan güncel vergi levhası, imza sirküleri ve ticaret sicil gazetesi gerekli.
Posta ve kargo teslim süreçleri nasıl ilerliyor?
Posta ve kargoların geldiğinde ilgili ekibimiz sana bilgilendirme maili atıyor ve aynı gün boyunca üyeliğinin ait olduğu lokasyonda senin için saklıyoruz.
Gelen kargoları nasıl karşılıyorsunuz ?
Şirketiniz adınıza gelen tüm posta, tebligat ve kargolar teslim alınır ve size e-posta yolu ile bilgi geçilir. Dilerseniz onayınızla dilediğiniz adrese karşı ödemeli gönderilir veya tesisimizde güvenli bir şekilde muhafaza edilir.
Kira Stopajı Ödeyecek Miyim ?
Firmanıza sanal ofis sözleşmesi kapsamında fatura kesileceği için kira stopajından muaf olacaksınız. Bu faturayı gider olarak da gösterebilirsiniz.
Yasal Adresimiz ve Vergi Dairemiz Neresi Olacaktır ?
Sözleşme yaptığınız tesisin adresi artık sizin yasal adresiniz ve ilgili adresteki vergi dairesi sizin firmanızın yeni vergi dairesi olacaktır. Adres değişikliklerinde firmanızın yasal adresi ve vergi dairesi değişir fakat vergi numaranız değişmemektedir.
Teklif formunu göndererek; Aydınlatma Beyanı'nı ve
Açık Rıza Onayı'nı kabul etmiş sayılırsınız.
Read More

Paylaşımlı Ofis

Farklı sektörlerden profesyonellerle çalışarak, ortak ofis ortamında çalışma masası ve sekreterlik hizmeti yeterlidir diyenler için en uygun çözüm Coworking. İş birliği ve network sağlayacağınız coworking hem verimli bir iş ortamı hem de ihtiyaç duyulan ofis çözümlerini karşılar.

Teklif formunu göndererek; Aydınlatma Beyanı'nı ve
Açık Rıza Onayı'nı kabul etmiş sayılırsınız.
Read More

Toplantı Odası

Wok Easy’de toplantılar daha verimli, daha konforlu.

İlk intiba önemlidir! Work Easy’de toplantı odaları, müvekkilleriniz ve misafirlerinizle toplantılarınızdan en yüksek verimi alabilmeniz için yüksek standartlarda tasarlandı.

Toplantı Odaları Nasıl Rezerve Ediliyor?
Çağrı merkezimizi arayıp rezervasyonlarınızı saatlik veya günlük olarak telefonda yapabilirsiniz. Rezervasyonunuz gerçekleştikten sonra tarafınıza e-posta gönderilmektedir. Toplantı odası kullanımından önce firma evrakları (vergi levhası ve imza sirküleri) ve kimlik fotokopisi tarafımıza iletilmelidir.
Toplantı Odalarını Hangi gün ve saatler arasında rezerve edebiliyoruz ?
Hafta içi her gün saat 09:00-18:00 arasında, hafta sonları ise 09:00-15:00 arasında toplantı odalarını kullanabilirsiniz. Bu saatler dışında toplantı odalarımız kapalıdır.
İkram Servisine Neler Dahildir ?
Toplantı odalarına ücretsiz ve limitsiz çay-kahve servisi bulunmaktadır.
Toplantı Odası Rezervasyonlarındaki İptal Politakası Nedir ?
Toplantı odası rezervasyonlarınızı 24 saat önceden bildirme şartı ile iptal edebilirsiniz, eğer ön ödeme yaptıysanız ücret tarafınıza iade edilecektir.
Teklif formunu göndererek; Aydınlatma Beyanı'nı ve
Açık Rıza Onayı'nı kabul etmiş sayılırsınız.
Read More

Sabit Masa

Yerin belliyse, başarıların da bellidir…

Yalnız çalışmak istemeyen ama kendime ait bir masam olsun, kendi düzenim olsun diyenler için birebir.

Merak Ettikleriniz

Minumum ne kadar süreyle Sabit Masa üyeliği olabiliyoruz ?

Sabit Masa üyeliklerimiz minimum 1 aylık.

Minumum ne kadar süreyle Sabit Masa üyeliği olabiliyoruz ?
Sabit Masa üyeliklerimiz minimum 1 aylık.
Teklif formunu göndererek; Aydınlatma Beyanı'nı ve
Açık Rıza Onayı'nı kabul etmiş sayılırsınız.
Read More